Veel gestelde vragen
Wat leuk dat je contact met ons probeert te zoeken! Heb je een vraag over je pakket? Lees dan eerst onze FAQ, aangezien deze bestaat uit de meest gestelde vragen. Vindt je jouw antwoord niet? Dan kun je altijd contact met ons opnemen.
1. Waar is mijn pakket?
Na het plaatsen van uw bestelling duurt het gemiddeld 1 tot 2 werkdagen om uw bestelling te verwerken en 7 tot 9 werkdagen voor de levering. Mochten deze dagen voorbij zijn, neem dan contact op met onze klantenservice.
2. Waar kan ik mijn track & trace code vinden?
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je automatisch een Track & Trace code. Controleer ook je spam, soms komen onze e-mails daar terecht. Houdt er rekening mee dat het even kan duren voordat je Track & Trace link actief wordt.
3. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Je kunt je bestelling volgen met je Track & Trace nummer dat je via e-mail hebt ontvangen. Vul de Track & Trace in op onze Track & Trace pagina om de status van je levering te zien. Je kunt dit doen op deze pagina.
4. Ik ben niet tevreden met mijn pakket
Bekijk onze Ruilen & Retourneren pagina om jouw pakket te retourneren.
Meer informatie:
E-mail: info@tylna.be
FAQ: Veel gestelde vragen
Openingsuren klantenservice:
Maandag t/m Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur.
Zaterdag en Zondag: 10:00 tot 16:00 uur.
We beantwoorden je verzoek binnen 24 uur.